Zit m'n sjaaltje goed?

Kijk eens wat zij kan.
Waarom doe ik het altijd verkeerd …



10 opmerkingen:

Mie Katoentje zei

Super! Die komt in mijn favorieten, want ik doe het precies ook altijd verkeerd!

Nele zei

zalig!! zowel de sjaaltjes als de opname...

severien zei

een schitterend filmpje!

Kaatje1010 zei

mmmm, daar kan ik ook nog het een en 't ander van leren...

Sigrid zei

oh, hier kan ik nog veel van leren ;-)

(je weet natuurlijk niet hoe vaak de filmpjes overnieuw gemaakt moesten worden..;)

S*fie zei

hihi, de max!

Marieke zei

hahaha, binnenkort a new me!!

Katja (@Yane) zei

Super gewoon!

hotelmama zei

Oh ik kan ook zo voor de spiegel staan foeteren en vloeken omdat bij mij niet lukt wat bij anderen vanzelf lijkt te gaan. Wat een hulp, dankjewel!

Pink Princess zei

Sommige van deze stijlen van dragen doe ik wel eens, maar de rest! Ziet er ZO makkelijk uit, leuk....thanks voor het filmpje, zet het gelijk bij mn favo's en ga oefenen haha