Wat geef je als Ze 9 wordt … (deel 1)

Voor alle zekerheid komt dit pas na haar verjaardag op de blog, ze zou eens moeten controleren wat Kamiel&Odille zoal doen de laatste tijd …

Maar morgen is Ze dus jarig!
En ze wil leren naaien en kleren ontwerpen.
Niet alleen Zij, ook de kleine broertjes willen leren naaien.



Ik hou niet van al die sjablonen voor meisjes om dan kleren op papier te tekenen.
De personen staan gedrukt en de kleren moeten enkel ingekleurd worden. Daar komt volgens mij weinig creativiteit bij kijken!

Dus kocht ik dit:


En krijgt ze een lading stofrestjes …
om zo iets mee te doen:


Laat haar nu maar eens zoeken wat ze er mee doet!

5 opmerkingen:

Sjaantje zei

Leuk !! Alvast gefeliciteerd en een fijne dag morgen!!

Elly Wijnen zei

Proficiat voor je dochter.

Sandra zei

Mooi creatief cadeau. Ik ben benieuwd wat ze er van maakt.

Anoniem zei

leuk kado!
En gefeliciteerd met je dochter!

Ellen zei

Oh, ik ontdek jouw blog nog maar net!! Maar wat een leuk idee: iets om te onthouden voor als mijn dochter 9 wordt. Nog maar een jaar of zes te gaan... ;)