Uitnodiging verjaardagsfeestje

Zes worden is anders dan 5 worden. Aah ja, hé.
Dus moeten er andere uitnodigingen komen dan die van vorig jaar.

Wegens 'zo-veel-andere-dingen-te-doen' ben ik gaan recycleren.
Een tekening van enkele maanden geleden blijkt perfect te passen voor de uitnodiging.

En dan de tekst: dat is 10 keer nalezen, vooral de datum.
Stel dat ik de verkeerde dag erop zet en ik een feest zonder taart en snoep en verrassingen uit m'n mouw moet schudden omdat iedereen een week eerder voor de deur staat. Help!

Laat het wel duidelijk wezen:
de tekening is géén weergave van de spelletjes die we op het feestje gaan doen …

En ja, 't is goed gelezen: het feestje is in de ochtend.
Dat scheelt een pak zenuwen, we kunnen samen écht eten en na het feestje is er nog een hele middag om bij te komen!

Jihaaaaaah!


5 opmerkingen:

Atelier Ampersand zei

Moet uwen 'lorem ipsum' der niet nog van tussen? Of is dat om te zien of het op het drukwerk ook ok is?
Ik vind dat wel goed gevonden, lekker op uw gemak in de namiddag (als ge uw volk buitenkrijgt ten minste...)
Veel lol!

Kaatje1010 zei

Prachtige uitnodiging!! Ik deed het feest de laatste 2x ook in de voormiddag om juist dezelfde reden. Ideaal!!

JoChapeau zei

Zo'n chique uitnodiging ! Ik vergat in het eerste leerjaar de naam van mijn zoon op de uitnodiging te zetten. Net het eerste jaar dat de klassen volledig omgegooid werden na de kleuterklas, aangezien de wijkklassen er ook bij kwamen. Sommige ouders moesten op de klaslijst het adres gaan opzoeken om te weten van wie de uitnodiging kwam ;-) Sindsdien vergeet ik dat dus echt niet meer !

Frullemieke zei

Dat ga ik onthouden voor volgende keer een feestje in de voormiddag.

Hier ook morgen feestje vermits mijn zoontje 5 wordt 20 juli en vorig jaar dus de pech had dat er geen kindjes van de klas konden komen.
Nu heeft hij chance, 2 keer feest, nog een bbq in juli voor de familie :-)

Mississippi zei

Mooie uitnodiging!
Ik ben nog op zoek naar volgers voor mijn blog, kom gerust eens langs op: http://mississippi0.blogspot.be/ en misschien tot dan!